Verejné obstarávanie 2025 - 6. ročník EPI konferencie
O konferencii
V poradí šiesty ročník EPI konferencie Verejné obstarávanie prináša unikátny prienik pohľadov na legislatívu a jej plánované zmeny vo svete verejného obstarávania. Aj tento rok sa budeme venovať aktuálnym témam, ktoré si vypočujete z úst tvorcov legislatívy aj odborníkov z praxe.
Uskutoční sa v dňoch 11. a 12. februára 2025 v Hoteli Patria****, alebo online. Program bude opäť plný zaujímavých prednášok na aktuálne témy. V rámci panelových diskusií prednášajúci zodpovedajú otázky z publika a nebude chýbať ani priestor pre networking.
Prednášajúci
Terézia Nagyová
OZ Okrúhly stôl obstarávania, predsedníčka správnej rady
Branislav Hudec
Úrad pre verejné obstarávanie, sekcia metodiky a vzdelávania, generálny riaditeľ
Vladimír Kordoš
AK Stentors, advokát a partner
Program
11. 2. 2025
1. blok
Zmeny zákona o verejnom obstarávaní a ich vplyv na formálny proces
2. blok
Hlavné trendy digitálnej transformácie vo verejnom obstarávaní
12. 2. 2025
3. blok
Konflikt záujmov a nástrahy pri jeho posudzovaní kontrolórmi
4. blok
Rozhodovacia prax UVO a jej kontrola správnym súdnictvom
Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.
Vstupenky
PREZENČNE
(2 dni konferencie)
Čo zahŕňa vstupenka?
• Prezenčná účasť na odbornom programe
• Videozáznam konferencie na 30 dní
• Online školiace materiály na 30 dní
• Obedy, večera a občerstvenie počas prestávok
444,00 € s DPH
370,00 € bez DPH
ONLINE PRENOS
(2 dni konferencie)
Čo zahŕňa vstupenka?
• Online účasť na odbornom programe
• Videozáznam konferencie na 30 dní
• Online školiace materiály na 30 dní
300,00 € s DPH
250,00 € bez DPH
Ubytovanie
Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie.
Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie v Hoteli Patria****.
Izba štandard
1 osoba/noc
85,00 €
Izba štandard
2 osoby/noc
102,00 €
Izba LUX
1 osoba/noc
104,00 €
Izba LUX
2 osoby/noc
130,00 €
Ubytovanie zahŕňa:
• pobyt vrátane raňajok formou bufetu,
• Wifi pripojenie,
• parkovanie,
• vstup do wellness centra,
• Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod,
• Check out - odhlásenie sa z pobytu do: 12.00 hod.
* Miestny poplatok 2,00 €/osoba/noc sa dopláca zvlášť.
Rezervácia ubytovania:
Rezervácia ubytovania za špeciálnu cenu pre účastníkov konferencie na 2 noci v termíne 11. – 12. 2. 2025 je možná emailom na adresu: recepcia@hotelpatria.sk
• Pre uplatnenie zľavy pre účastníkov konferencie sa registrujte s názvom promokódu VO25.
• Rezervácia je možná na základe dostupných kapacít.
Zásady ochrany osobných údajov
V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.
V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoj nesúhlas zašlite na emailovú adresu sinska@pp.sk . Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti Podmienky spracovania osobných údajov.
Kontakty
Informácie a predaj vstupeniek:
Viera Šinská
manažérka služieb zákazníkom
+421 918 451 113,
+421 41 7053 888
sinska@pp.sk,
sluzby@profivzdelavanie.sk
Partnerstvá a záujem o prednášanie:
Lívia Krištofová
event manažérka
+421 918 450 986,
+421 41 7053 269
kristofova@pp.sk
Miesto konania konferencie:
Hotel Patria****
Štrbské Pleso 33
059 85, Vysoké Tatry
GPS súradnice: 20.061294, 49.124696