Praktický marketing pre dnešný svet. Bez omáčok
Verili ste “pocitu”, kreatívnej agentúre, vlastnému vkusu a marketing stále nešlape? Nie ste sami. Firmy dnes riešia nefunkčné kampane, preplnené kanály, tlak na výsledky a stále častejšie otázku: „Kam nám miznú peniaze?“
Ukážeme vám, prečo je čas prestať veriť dojmu a začať robiť praktický marketing. Odznejú tipy, konkrétne postupy a omyly, ktorým sa dnes dokážete vyhnúť.
Marketing bez ilúzií, bez omáčky. Len to, čo reálne funguje.
6. november 2025
Bratislava The Spot, SKY PARK Offices
Cena
49 eur s DPH (do 30.9.2025)
59 eur s DPH (od 1.10.2025 do 5.11.2025)
Priame
Intenzívne
Praktické
Spíkri
Jindřich Fáborský
Zakladateľ Marketing Festivalu
Expert na marketingové inovácie a AI
Od roku 2012 vytvára projekty, ktoré pomáhajú českým marketérom. Založil Marketing Festival, Digisemestr a v minulosti spoluzaložil aj veľtrh Reshoper, ktorý bol v roku 2021 úspešne predaný spoločnosti Shoptet. Tento rok založil konferenciu Hack Your Way, kde učí, ako nahrádzať marketingový rozpočet chytrými riešeniami a tiež pomocou AI. Okrem toho podporuje podnikavosť ľudí prostredníctvom projektov Hack Your Weekend a Hack Your Morning. Je autorom kurzu AI First, v ktorom zdieľa svoje skúsenosti s vibe codingom a využívaním umelej inteligencie v marketingu.
Richard Mareček
Marketingový stratég a konzultant
Marketér bez prázdnych rečí
Skúsený marketér s takmer 30‑ročnou praxou v reklamných agentúrach a mediálnych domoch ako MullenLowe GGK, BBDO, McCann, Bývalý šéf značky Dedoles, zakladateľ obľúbeného blogu MarketingPunk, kde odhaľuje marketing bez zbytočných fráz a pomáha firmám pochopiť, čo naozaj funguje a čo sú len drahé experimenty. Dnes primárne pôsobí ako marketingový poradca, prednáša na konferenciách a realizuje workshopy - prináša praktické a priame riešenia, ktoré firmy skutočne posúvajú vpred.
Carolina Cardoso
Zakladateľka Kučeravé.sk & Curly Lab
Špecialistka na niche segment
V roku 2021 spustila e-shop Kučeravé.sk, ktorý sa stal jednotkou na slovenskom trhu v oblasti starostlivosti o kučeravé vlasy a v roku 2023 k nemu pribudol špecializovaný kadernícky salón Curly Lab. Obe značky sú príkladom toho, ako dokáže jasne zameraná stratégia, dôraz na zákaznícku skúsenosť, kombinácia dát a intuície viesť k dlhodobému rastu. Carolina otvorene hovorí o tom, ako zmenila spôsob starostlivosti o kučeravé vlasy na Slovensku. Jej ambíciou je teraz priniesť túto skúsenosť aj ľuďom na zahraničných trhoch.
Program
08:30 – 09:00
Registrácia / Príchod
Some description
09:00 – 11:45
Rozhovory & prednášky
O tom, ako robiť praktický a efektívny marketing bez zbytočných omáčok sa s pozvanými úspešnými podnikateľmi bude rozprávať Tomáš Török, co-founder BizBuilders, stratég, expert na akceleráciu biznisu, “nakopávač” rastu firiem aj ľudí v nich.
/ 09:00 - 09:45
AI First v praxi: Ako hacknúť marketing a ušetriť rozpočet?
JINDŘICH FÁBORSKÝ
Zabudnite na drahé kampane bez výsledkov. Jindřich vám ukáže, ako využiť AI na efektívnejší marketing, robiť viac s menším rozpočtom a získať výraznú konkurenčnú výhodu.
Dozviete sa, kde má AI v marketingu najväčší zmysel, čo dokáže automatizovať a ako ju využiť na získanie zákazníkov aj lepšie rozhodovanie.
Podelí sa o skúsenosti z kurzu AI First a z projektov Hack Your Way a Hack Your Morning, vďaka ktorým pomáha marketérom nahrádzať rozpočet chytrými riešeniami a využiť AI ako motor rastu značky.
Coffee Break
/ 10:00 - 10:45
V škole nás to učili zle
RICHARD MAREČEK
Market-based assets teória súťaže značiek. Alebo prečo je teória segmentácia/ targeting/ positioning chybná a čo robiť namiesto nej, aby vaša značka rástla.
Dozviete sa, prečo tradičné prístupy k segmentácii zlyhávajú, aké sú skutočné faktory rastu značiek a ako nastaviť marketing tak, aby prinášal výsledky v dnešnom konkurenčnom prostredí.
Zaznejú tipy z praxe, odžité skúsenosti a overené postupy, ktoré Richard sám odžil pri práci so značkami.
Coffee Break
/ 11:00 - 11:45
Chcete vyhrať v niche segmente? Začnite zákazníkmi.
CAROLINA CARDOSO
Ako detailné poznanie zákazníkov a marketing na mieru dokážu priniesť rast a ako vytvoriť stratégiu, ktorá dlhodobo funguje aj v úzko zameranom prostredí?
Carolina sa podelí o svoje skúsenosti s budovaním Kučeravé.sk a Curly Lab, ukáže praktické tipy, konkrétne postupy a reálne príklady, ktoré môžete okamžite použiť vo vlastnom biznise.
Zistíte, čo v niche marketingu funguje, čo nefunguje a ako sa vyhnúť najčastejším chybám, ktoré brzdia rast.
11:45 – 12:30
Networking
BizBuilders s.r.o. si vyhradzuje právo na zmeny v programe.
Prečo si event nenechať ujsť?
1. Zistíte, či váš marketing reálne funguje.
Pochopíte, ako odlíšiť aktivity, ktoré prinášajú výsledky, od tých, ktoré len míňajú peniaze. Dostanete konkrétne tipy, ako sa pozerať na svoje kampane cez dáta a fakty, nie dojmy a pocity.
2. Naučíte sa robiť rozhodnutia, ktoré prinášajú výsledky.
Ukážeme vám, ako rozpoznať, čo v marketingu funguje a čo nie. Získate praktické návody, ako vyhodnocovať svoje aktivity a sústrediť sa len na to, čo skutočne podporuje rast vašej značky.
3. Odídete s postupmi, ktoré reálne fungujú.
Spíkri vám odovzdajú svoje best practices, overené praxou. Žiadna teória, žiadne omáčky - dostanete konkrétne návody, ako nastaviť marketing tak, aby prinášal leady, zákazníkov a výsledky.
4.Tie najlepšie otázky často prídu pri káve, aj preto nebude chýbať networking.
Menší, komornejší formát umožní otvoriť aj tie diskusie, ktoré na veľkých konferenciách nikdy nezaznejú. Spoznáte iných zakladateľov, ktorí riešia podobné výzvy ako vy a možno práve tu nájdete nový impulz, kontakt alebo inšpiráciu.
Kúpiť vstupenku
Miesto konania
The Spot, SKY PARK Offices
Bratislava Bottova 2/A
Parkovanie
K dispozícii podzemné garáže na Bottovej ulici.
Alternatívne je možné parkovať v obchodnom centre Nivy, Eurovea, v garážach Panorama City, odkiaľ je potrebné prejsť pešo do SKY PARK OFFICES.