Human Relations 2024 - HR sa mení a my s ním

Silná firemná kultúra a pevné vzťahy transformujú váš biznis a vytvárajú prostredie, kde každý člen tímu prosperuje.

Úspech v biznise nezáleží len na stratégii, ale predovšetkým na ľuďoch, vzťahoch a solidarite vo firemnej kultúre.


  • Ako vybudovať a udržiavať firemnú kultúru založenú na hodnotách a solidarite, aj keď čelíte komplikovaným výzvam?

  • Ako efektívne komunikovať a dosahovať výsledky v tímoch, kde vzťahy a kultúra zohrávajú zásadnú úlohu?

  • Ako hodnotový leadership a hodnotová business stratégia môžu ísť ruka v ruke?

  • Je dôvera medzi zamestnancami nevyhnutná pre udržateľný rozvoj firmy?

  • Ako tieto vzťahy ovplyvňujú obchodný úspech?


3. ročník konferencie zameranej na vzťahy vo firmách a organizáciách môžete zažiť prezenčne v hoteli Zochova chata alebo cez online prenos.


Podujatie určené pre CEO, majiteľov, riaditeľov, marketingových manažérov, brand manažérov, personalistov, vedúcich pracovníkov.


Ceny sú uvedené bez DPH.


 26.9. – 27.9.2024  13:00, 9:00 - 13:00  ONLINE - 450 Eur, po zľave 382.5 EUR


Základná cena: 450,00 EUR

Cena pred zľavou: 450,00 EUR

Zľava: - 67,00 EUR

Cena celkom: 382,00 EUR

Cena celkom s DPH 20 %: 459,00 EUR


 26.9. – 27.9.2024  13.00-19.00, 9.300-13.00  Zochova Chata- 590 Eur, po zľave 501.5 EUR


Základná cena: 590,00 EUR

Cena pred zľavou: 590,00 EUR

Zľava: - 88,00 EUR

Cena celkom: 501,00 EUR

Cena celkom s DPH 20 %: 601,80 EUR


Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.


Výhody konferencie

  • Kvalitné podklady

  • Odpovede od lektora

  • Lektori z praxe

  • Online prenos

  • Harmonogram


1. DEŇ - 26.9.2024 


12:30 – 13:00 Registrácia účastníkov 

12:30 – 13:00 Otvorenie virtuálnej miestnosti pre online účastníkov - otestovania pripojenia

13:00    Otvorenie konferencie

13:00 – 13:45

Margaret Starka, Be-DNA

Od ľudí k úspechu: Prečo je firemná kultúra kľúčovým pilierom

V HR svete sa za posledné roky veľa zmenilo. No čo ostáva nemenné je fakt, že firmy na ľuďoch stoja a padajú. Môžete mať akýkoľvek skvelý nápad. Pokiaľ ho nemáte pre koho, alebo s kým robiť, stále ostane len nápadom v šuplíku.

Fakty, dáta, štatistiky, ktoré jasne poukazujú na to, že firemná kultúra je dôležitý pilier firmy. A že pocit solidarity v nej, sa dá merať..

13:45 – 14:30

Pavel Nikodém, Euroactiv

Hodnoty ako základ: Autentická cesta tvorby firemnej kultúry

Pavel zastrešuje už skoro 14 rokov spoločnosť Euroactiv. Ide o spravodajský portál o dianí v Európskej únii. Vydávajú články, analýzy a podcasty z rozličných oblastí európskej politiky a jej slovenských súvislostí. Euroactiv je súčasťou spravodajských portálov pôsobiacich v 13 krajinách EÚ.

Euroactiv svieti na dôležité témy. Tvorí ho menší tím, do 30 zamestnancov. Z role CEO dennodenne zastrešujete aj HR agendu.

V Euroactiv si niekoľkokrát prešli témou definovania hodnôt. Práve bez oblasti hodnôt sa ťažko robí aj podstata ich práce. No Pavel nás prostredníctvom svojej prípadovej štúdie prevedie príbehom, ktorý odhalí tvorbu hodnôt v jej autentickej podobe.

14:30 – 14:55 Prestávka

14:55 – 15:40

Hana a Juraj Fábry, Sales House Group

Rodinné podnikanie inak: Ako vybudovať zdravé vzťahy a udržať profesionálnu firemnú kultúru

Poznáte to porekadlo, že "S rodinou a kamarátmi sa nepodniká"? Hanka a Juraj Fábry vám ukážu, že aj výnimka potvrdzuje pravidlo.

Alebo, že podnikanie v rodine nie je až tak o výnimkách, ako o zdravých vzťahov.

Ich manželstvo trvá o niečo dlhšie, ako ich 30 ročné spoločné podnikanie. Dnes vytvárajú pracovné prostredie pre viac ako 2000 ľudí v Čechách a na Slovensku.

Ich prípadová štúdia vám vyvráti tvrdenie, že firma je rodina. Poukážu na oblasti, ktoré v nás niekedy tento pocit môžu vzbudzovať, no dnes vnímajú firmu inak, ako jednu veľkú rodinu.

15:40 – 16:25

Juraj Zamborský, Donio

Hodnotový biznis v praxi: Ako postaviť úspešné projekty na pevných hodnotách a ľuďoch

Juraj je človek, ktorého nájdete aktívneho v niekoľkých projektoch, no jedno majú spoločné. Hodnoty. Akýkoľvek projekt, ktorého je súčasťou, je silne postavený na presahu, hodnotách a s cieľom zanechať hmatateľnú stopu s pozitívnym dopadom.

Juraj nás cez svoju prípadovú štúdiu prevedie postupnými krokmi, ktoré vedú ku hodnotovému biznisu. A to inak ako s ľudmi, ktorých pre takého aktivity možno získať, nejde.

16:25 – 16:40  Prestávka 

16:40 – 17:40  Tematické okrúhle stoly

17:40  Ukončenie 1. dňa konferencie HUMAN RELATIONS

19:00   Večera, Večerný program


2. DEŇ - 27.9.2024

09:30  Otvorenie 2. dňa konferencie 

09:30 – 10:15

Ivona Hrnčiarová, Marketing strategist

Autentickosť a inakosť: Cesta od kreatívnych projektov k oceneniu

Ivona Hrnčiarová je jeden z ľudí, ktorých ste mohli objaviť v rámci Forbes 30 pod 30 v roku 2017. Kreatívna, skromná žena, za ktorou stoja úspešné projekty, ktoré v sebe nesú kus inakosti a autentickosti zároveň. 

Ako sa projekty večer s prekvapením na netradičných miestach rodia, prípadne čo ju naučil projekt zameraný na podporu docenenia zamestnávateľov smerom k svojim zamestnancom.

Akú rolu v tom, akými ľuďmi sa na ceste k úspechu obklopuje, hrajú hodnoty?

10:15 – 11:00

Michelle Krivda, BE-DNA & Gábor Boros Refresher

Prekonávanie predsudkov a budovanie firemnej kultúry pre modernú generáciu

Gábor Boros je zakladateľ on-line portálu Refresher. Dnes môžeme hovoriť o Refresher media, ktorého claim vystihuje všetko, “Hlas modernej generácie”. 

Dnes sa o nastupujúcej, mladej generácii vo všeobecnosti "pozítívne" nehovorí. No Refresher príbeh je presne ten dôkaz, ktorý vám môže odprezentovať, že predsudky voči mladej generácii, môžu byť na škodu.  

Spolu s Michelle Krivda, ktorá pôsobí na pozícii strategickej HR, majú za sebou pár projektov, zameraných na firemnú kultúru, o ktoré sa s vami v rámci svojej prípadovej štúdie podelia. 

11:00 – 11:25  Prestávka

11:25 – 12:10  Anna Symington-Maar, Rozmanitá

Názov prednášky doplníme čoskoro, resp. si ho môžete pozrieť na stránke konferencie.

12:10 – 12:55  Prekvapenie

12:55  Ukončenie konferencie HUMAN RELATIONS 

13:00  OBED


Komu je konferencia určená

Určené pre pre CEO, majiteľov, riaditeľov, marketingových manažérov, brand manažérov, personalistov, vedúcich pracovníkov


Miesto konania

PREZENČNE:


Hotel Zochova Chata****

Piesok 4015/B7

900 01 Modra

GPS: 48° 22′ 54″ N, 17° 16′ 38″, E


Ubytovanie nie je zahrnuté v cene konferencie.

Ubytovanie za zvýhodnenú cenu si viete rezervovať v hoteli Zochova chata****: 

Kontakty pre ubytovanie:

recepcia@hzch.sk, Tel.: +421 33 2633 300

Pri objednaní zadajte kód VERLAGD20.

Cena za jednolôžkovú izbu/noc s raňajkami a vstupom do wellnes - 135 eur s DPH

Cena za dvojlôžkovú izbu/noc s raňajkami a vstupom do wellnes - 143 eur s DPH


alebo


ONLINE PRENOS


Výhody pre Vás

  •  Kvalitné podklady

  •  Odpovede od lektora

  •  Lektori z praxe

  •  Online prenos


Lektori:

Margaret Starka

Margaret sa posledných 16 rokov pohybuje v marketingu a HR. Najdlhšiu časť svojej kariéry strávila v spoločnosti Red Bull, kde začínala na marketingu, následne viedla HR oddelenie pre Čechy a Slovensko. Dnes stojí za start-upom BE-DNA & BE ID HUMAN.


Michelle Krivda

Michelle začala pracovať v recruitmente v spoločnosti Dell na začiatku svojej vysokej školy. Počas Master štúdia v Nemecku si vyskúšala recruitment v svetovej centrále adidas Group. Pracovať pre športovú značku bol jej splnený sen. Po návrate na Slovensko pracovala pre Swiss Re, kde vystriedala pozície v recruitmente a HR business partneringu.


Hana Fábry

Sales House GroupHanka a Juraj Fábry sú manželia, ktorí spolu 30 rokov vedú spoločnosť Sales House Group. SALES HOUSE GROUP sa zameriava na to, aby pomáhala značkám víťaziť tam, kde ľudia nakupujú. Ich vízia je byť číslo jedna preferovaným dodávateľom v oblasti SALES, PROMO a DATA pre český a slovenský retail. 


Juraj Fábry

Sales House Group

Hanka a Juraj Fábry sú manželia, ktorí spolu 30 rokov vedú spoločnosť Sales House Group. 

SALES HOUSE GROUP sa zameriava na to, aby pomáhala značkám víťaziť tam, kde ľudia nakupujú. Ich vízia je byť číslo jedna preferovaným dodávateľom v oblasti SALES, PROMO a DATA pre český a slovenský retail. S misiou byť spravodlivý, slušný a…


Ivona Hrnčiarová

Ivona Hrnčiarová sa dostala na prestížny zoznam FORBES 30 under 30 Slovakia 2017, kde bola ocenená za svoje inovatívne prístupy a podnikateľský talent. Je spoluzakladateľkou Forbidden Taste, pop-up reštaurácie v Prahe, ktorá získala popularitu vďaka svojim netradičným a unikátnym gastronomickým zážitkom.


Pavel Nikodém

Managing director spoločnosti EURACTIV Slovensko


Pavel v EURACTIV Slovensko pôsobí od novembra 2010 a počas svojho pôsobenia v Bratislave sa výrazne podieľal na rozvoji nezávislých online médií zameraných na záležitosti EÚ na Slovensku.


Juraj Zamborský

Juraj je spolumajiteľ projektu Made by the:, marketingovo zastrešuje projekt Donio.

Konzultuje, prednáša. Jeho témou je okrem oblasti B2B hodnotové podnikanie. 

V októbri 2016 sa vrátil z Kalifornie. Vrátil sa domov a stretol zakladateľa jednej z popredných európskych agentúr. 


Anna Symington-Maar rodená Maarova

Anna je Výkonná riaditeľka o.z. Rozmanita

Rozmanita je prvá inkluzívna škôlka na Slovensku. Buduje vzorovú inkluzívnu školu budúcnosti dostupnú pre všetky deti a centrum šírenia tohto modelu do ďalších škôl na Slovensku. 


Human Relations 2024 - HR sa mení a my s ním