Drivery e-commerce biznisu

Vyklikať si e-shopovú stránku, vytvoriť si logo a spustiť online predaj nie je v dnešnej dobe žiadna raketová veda. Veľa začínajúcich podnikateľov si myslí, že to stačí. Ale byť úspešný CEO v e-commerce, ktorý vedie dlhodobo profitujúci e-shop je už niečo celkom iné. Všetko priamo, na rovinu a k veci o driveroch e-commerce biznisu, ktoré nakopnú vaše podnikanie.


Prakticky, realizovateľne, úprimne, intenzívne


LIMITOVANÝCH 40 VSTUPENIEK


18. september 2024

Binarium Bratislava

59 eur s DPH


Spíkri:


  • ONDŘEJ KLEGA, CEO eRockets

  • SLAVOMÍRA KOLLÁROVÁ, Founder & CEO INSPIO

  • PETER ŠEBO, Founder & CDO PS:Digital

  • TOMÁŠ TÖRÖK, Co-Founder BizBuilders


Program: 


08:30 – 09:00

Registrácia / Príchod


09:05 – 09:45

ONDŘEJ KLEGA

CEO eRockets


Ako zvýšiť šance pri získavaní investora pre váš e-shop

Čo si potrebujete pred oslovením investora ujasniť? Aké parametre musí mať e-shop, ktorý chce prilákať investora? Ktoré skutočnosti odrádzajú investora od investície?


Podnikateľ a CEO investorskej skupiny eRockets, ktorá investuje do e-shopov a pomáhá im rásť. Od roku 2006 sa podieľal na rozvoji e-commerce z undergroundu do mainstreamu.  Aktuálne v rámci investorskej skupiny pôsobí ako člen boardu v eshopech Grizly, Ovečkáreň, Sportega alebo VUCH.


09:45 – 10:20

SLAVOMÍRA KOLLÁROVÁ

Founder & CEO INSPIO


Expanzia za hranice ako driver rozvoja eshopu

Čo robiť a čomu sa vyhnúť pri vstupe na zahraničné trhy? Praktické skúsenosti a rady z obsadzovania 26 krajín projektu INSPIO.


Podnikateľka, manželka a mama troch detí. Spoluzakladateľka značky INSPIO. Miluje marketing, stratégiu a tvorbu produktov. Za posledné 4 roky zvýšila firma obrat z 300 000 € na 3 mil. € a expandovala do 26 krajín Európy. Venuje sa primárne automatizácii procesov, výkonnostnému marketingu a PPC kampaniam. Počas podnikania bola nominovaná v súťaži Podnikateľka Slovenska, EY podnikateľ roka a Inovatívny podnikateľ. 


10:20 – 10:35

Coffee Break


10:35 – 11:15

TOMÁŠ TÖRÖK

Co-Founder BizBuilders


Marketingový trojuholník rastu, ktorý posunie váš eshop vpred

Veľkosť trhu, sila konkurencie, unikátnosť – 3 parametre, ktoré môžu zásadným spôsobom rozhodnúť o tom, či sa firme bude dariť alebo nie.


Podnikateľ, stratég, expert na akceleráciu biznisu, tvorca biznis-marketingových stratégií, nakopávač rastu firiem aj ľudí v nich. Spoluzakladateľ konzultačnej spoločnosť BizBuilders, v ktorej aktívne pomáha klientom rásť, rozvíjať sa, zveľaďovať svoj biznis a hľadať „next levels“, kam môžu posúvať svoje podnikanie.


11:15 – 11:55

PETER ŠEBO

Founder & CDO PS:Digital


Ako môže AI drivovať marketing značiek (vrátane e-shopov)

AI je bezpochyby fenoménom posledných mesiacov. Ako ju však čo najefektívnejšie využiť na marketing a zlepšiť tak výkonnosť našich kampaní?


Digitálny marketér a marketingový nadšenec. V roku 2014 založil svoju vlastnú firmu PS:Digital, ktorá sa veľmi rýchlo stala jednou z najlepších digitálnych agentúr na Slovensku a má za sebou viacero úspešných kampaní z pohľadu kreativity, efektivity, či digitálneho PR.  Je zakladateľom najväčšej marketingovej konferencie na Slovensku Marketing RULEZZ. Spolu s Gabom Tóthom má najpočúvanejší slovenský marketingový podcast Buzzworld by Gabo a Peťo. S Barborou Okrúhľanskou sa venuje projektu a podcastu Digitálni rodičia.


11:55 – 12:30

Networkig


Prečo by ste nemali na tomto CEO SEMINÁRI chýbať?


Ste CEO, majiteľ, podnikateľ, či zakladateľ eshopu a zaujíma vás:


  • Ako postaviť marketingovú stratégiu úspešného eshopu?

  • Na čo si dať pozor pri expanzii e-shopu na zahraničné trhy?

  • Ako môže AI pomáhať rastu e-commerce biznisu?

  • Aké parametre musí mať e-shop, ktorý chce prilákať investora?

  • Aké dáta mi ukážu, či môže môj biznis ďalej rásť?


Miesto konania:

Binarium, The Digital Sanctuary 

Staré Grunty 18, Bratislava


Drivery e-commerce biznisu